6 Juni 2009

Är så uttråkad att det är läskigt
Så jag börjar kolla på gamla bilder
Eller från i somras
Dem kanske inte är så gamla?
Känner hur som helst tvångstankar
Måste lägga upp
För vissa är så sjuktfula
Och andra är bara fjolliga
Och visst finns nån som är bra
Fast det är inte dem som är roliga

Please remain sane


Och så några som kankse inte är så...
Ta kort och va nörd
Ta kort och håll för "snoppen" som inte finns
Ta kort och se mongo ut
Lite mer normal

Jonna


Sarah (alltså jag)


Sandy



Note:
Jag vet vad det va för dag av en enkel andening
SVERIGES NATIONAL DAG

Kommentarer
Postat av: Joanna

hahha, satt och lekte med tanken på att lägga ut ALLa de för kanske några timmar sen xD dör av skratt varje gång jag ser de XD

2010-02-01 @ 21:37:19
URL: http://trallabelle.blogg.se/
Postat av: Joanna

Man borde göra en kalender av de bilderna xD e du inloggad NUDÅ?:p

2010-02-02 @ 15:44:36
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0