Diskussion på högnivå

Sitter här och skriver
Har ingen aning om vad jag ska göra
Sitta av tiden?
Tills Martin kan ta sig ur sängen?

Hur som helst tittade jag på bygglov innan
Fattar egentligen inte varför man tittar på det
Från början var det typ bara programledarna som bygde
Men nu?
Dem har med hur många andra hanverkare so helst
Vad är det roliga i det?
Jag menar där försvann hela ideen med Bygglov?
Efter som att det max får ta tre dagar eller nåt
Men om de kan ta in en massa annat folk?
Då är det ju fusk på hög nivå

Såg Couples retreat (trubbel i paradiset) igår
Den va inte lika bra som jag trodde
Fast den va ändå helt okej

Men nu måste jag komma med nåt helt nytt här
Nåt som jag inte har tagit upp innan
Tror du att jorden är rund?
Jag menar har du faktiskt sett den?
Tänk om det bara är ett påhitt från typ staten?
Eller alla världens högt uppsatta?
Att tuts i alla oss andra att jorden är rund?
Okej, högst dåligt exempel
Fast egentligen är det lite tänkvärt
Man litar ganska mycket på allt och alla
Men kan man det egentligen?
Och jag tänker inte på nåt speciellt nu
Alltså är jag inte som jag brukar
Känner mig nästan positiv
Fast jag är väldigt negativ


Kommentarer
Postat av: TRALLABELLE

Vadå hemska bilder ? :O :( hahaha, jag höll på att dö av pinsamhet. Kände mig lite hej-jag-är-elva:p

2010-02-06 @ 17:45:21
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0