Första lovdagen

Palo Roberto är min personliga tränare
Om jag hade varit medlem på nån sida
Som gjorde så fettet brann
Men jag behöver inte vara med på nåt sånt
Jag behöver bara bygga upp mina muskler
Till typ tusen
Det skulle vara asballt ju
Om jag va stark alltså

Första dagen på lovet
Ska in till stan och uträtta några ärenden
Så att den ointreserade också vet vad jag gör idag
Sen blir det att åka home to farmor
Hon ringde igår
Vill godkänna Martin
Jag va tvungen att fejka en hostattack
Blev jättefnittrig
Om mamma tycker att han är bra
Då är han "bra" i alla vuxnas ögon
Fast han är bra så...

Okej
Jag har färgat håret
Det är typ rött
Fast mest brunt
Wii

Eftersom att jag är för fjollig


Och för att jag är kroppsfixerad och måste lägga upp en bild som...
Tja inte är allt för fjollad
Bara posead och egentligen precis likadan som alla andras bilder
Fast Liza säger att jag är fjortis så
Fjortis :D

Kommentarer
Postat av: Martin

Du är den finaste <3

2010-02-22 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0