I skolan

Jag är så uttråkad
Har ingen aning om vad jag ska göra
Men jag har en dator
Och då kan man ju alltid skriva ner nåt
Eftersom att jag inte har nåt annat att göra
Eller inte

Kan konstatera att det är segt
På morgonen
När man ska skotta fram bilen
Och det har snöat massor
Och uppfarten är fem tusen mil lång
Jag blir trött av bara tanken

Hur som helst har jag hosta
Massa hosta
Och orkar inte tänka
Herregud vad jag inte orkar
Det är ju illa nästan

Men nu får jag väl ta mig samman
Skriva min svenska grej
Så jag har den gjord
Precis som allt annat
Måste börja plugga fysik

Det enda jag skriver är att jag

1. Är trött och inte orkar något

2. Ska plugga, men jag gör det uppenbarligen inte fullt lika ofta

3. Stör mig på något

4. Berättar om hur sjuk jag är

Vilken tråkig människa jag är
Och jag lägger aldrig upp bilder
Det måste jag ändra på
Blä att ta kort
Gillar inte att ta det på mig själv
Blir fjortis på det direkt
Sånt orkar jag inte med
Ser du?
Jag ORKAR inte
Vad är jag för en lat jävel?


Kommentarer
Postat av: Mille

Jag vet, det är helt sjukt! Pension nästa eller? :P

Okej, det lät spännande :D är du skol-less eller? ;)



Jag vet inte riktigt vad jag har för planer.. Tänker då inte börja plugga direkt känns det som, dock ska jag ändå söka tyill universitet nu :P Men vi får se, är tggad på att vara i USA några månader iaf :)

2010-02-03 @ 22:34:20
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0