SPAM

Detta inlägg kommer att handla om spamning
Så du vet alltså

För eller hur är det störigt när man ska skriva fler än en kommentar?
Att man måste läsa en text
Som inte syns
Och som make no sens
Bokstäverna börjar hoppa framför ögonen på mig
Och sen hoppar de ut ur skärmen och knockar mig

Nej jag är inte hög
Jag tar röker inte opium
Som förövrigt de flesta kineser gjorde under 1800-talet
Detta kan förklara varför kineser i allmänhet är så tröga
Fy va hemsk jag är
Nej dem är inte dumma
Inte dummare än svenska tjejer
Fast vi kan vara bra korkade också

Detta, tillbaka till spamnings skyddet alltså, gillar jag icke
Jag gillar inte spam
Det är inte kul
Det fyllar bara ens inkorg
Jävla puckon
Jag fattar att jag inte har en rikavlägsen släkting
Eller att jag har vunnit 5 miljoner dollar in nåt lotteri
Jag menar
Jag har inte ens köpt en lott typ?

The face off a none SPAMer

Kommentarer
Postat av: TRALLABELLE

jag solar visst och därav skrattet XD haha jag vet, föräldrar ser ju syner :P



haha, tror du verkligen jag skulle bli så om jag rökte på?:o neeej, jag skulle behålla liiite integritet. ^^ hoppas jag :D

2010-02-19 @ 08:58:09
URL: http://trallabelle.blogg.se/
Postat av: TRALLABELLE

I like the face of a none-spammer (A);)

2010-02-19 @ 09:00:30
URL: http://trallabelle.blogg.se/
Postat av: Mille

Haha jag håller helt med dig ;P Det är sjukt hur jävla tråkigt det är med skola just nu alltså ;)



Jaså, när skaffade du boyfriend då? :D Nyligt eller? :)

Planer för helgen då? :)

2010-02-19 @ 18:32:11
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0