The Sims

Har skrivit min presentation tills imorgon
Svenska C...
Ska skriva min nyhetsredovisning
Samhälle B...
Plus att jag har en artikel att skriva
Svenska B...

HATAR SKOLAN
Eller det gör jag inte
Får mer struktur på allt nu
Men tror inte min nyghetredivisning blir så...
Mycket att hänga i julgranen?

Har gått och börjat dränka mig i The Sims igen
Fattar inte att jag kan gilla det spelet
Det enda som händer när jag spelar det är
  • Blir väldigt uttråkad
  • Dödar gubbar
  • Gör att dem är otrogna
  • Ser till att man skapar så mycket incest som möjligt (Detta är mycket svårt att genomföra då spelet i sig ser till att dem inte kan ha sex med släktingar. Brukar resultera i dett barn har sex med sin mammas/pappas respektive. Eller hur är jag höjden av moral och inteligens?)
  • Fuskar till mig mängder med pengar
  • Gör alla så snygga dem kan va

Alltså jag skapar skandaler
I brist på något vettigare att göra
Fast nu har jag massa vettigt att göra
Men att spela lite Sims skulle väl inte skada?


Kommentarer
Postat av: Mille

Haha jaha, men då börjar du också vara en riktig gamling ;) okej :) Vad har du för framtidsplaner då? :D

2010-02-02 @ 19:39:50
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0