Skåneland

Har varit i underbara Skåne
Med pojkvännen
Sen i torsdags
Fast kom hem igår

Det va jättemysigt
Och jag hittade min klänning
Martin betalade den där
Så gullig han är
(Ska dock betala tillbaka
Jag är ju faktiskt en kvinna född på 90-talet
Jag måste vara självständig
Även om jag nog är rätt bortskämd
Det är icke bra
Eller jo det är skönt ^^)

Idag va det 5000 jobb
Skittråkigt
Sen blev det fika med pappsen och Liza
För att jobba tills klocken blev jättemycket
Och sen va det bara samhällen till morgon dagen kvar
Inte lika kul
Men det gick bra

Tog liksom inga kort eller nåt
Men sånt är livet
Borde ta kort vart enda dag
Typ en dagbok
För mig som allmänheten kan läsa
För riktig dagbok skriver jag inte ens längre
Gjorde jag mer innan
Typ i femman
Eller nian
Ämmm
Tvåan då
Visst början av trean
Jag är sen i utvecklingen x)

Kommentarer
Postat av: TRALLABELLE

Hahaha, yeey sarah uppdaterar:D Du har faktiskt läsare här som vill ha lite sarah-underhållning:P

you'll tell me about the dress tomorrow <3:D:D:D

2010-02-28 @ 21:57:10
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0