2010

Okej nu är det nytt år
2010
Måste man lära sig att skriva det...

Snabb resumé av min lilla nyårsafton
Liza väckte min på morgonen
Sen vet jag inte vad jag gjorde fram tills Martin kom
Egentligen skulle man kankse varit uppklädd
Hade iallafall på mig min nya tröja som jag fick av Liza
Sen va det mat med mamma och Daniel
Oxfilé med en väldigt soppig potatisgratäng
Var ändå gott

Skulle se Panic Room
Jag har sett trailern
Trots att jag hade en stor stark luns i soffan fick jag panik
Redan innan den hade börjat bli läskig
Som om typ stämpeln att den va lite läskig fick mig att bli rädd
Bytta film eftersom jag inte hanterade den
Blev en tjejfilm ^^

Och så har nya året börjat
Tycker det har börjat ganska bra
Eller om jag inte ska vara så blygsam och gå den säkra vägen:
Det har börjat riktigt bra

Och nu ligger jag här i sängen
Försöker inte deppa ihop av att skolan börjar snart
Plus att jag försöker komma ihåg vad det va för nyårslöfte jag sa att jag skulle ha
Kommer verkligen inte ihåg
Kan ha varit om vad som helst

Hur som helst, lite försent och så
Men, men
Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0