A8

Jag har hittat mina drömmar
Jag har blivit dökär
Vi snackar blixtar och dunder
Bomber och granater
Om du är bilkunnig kanske du vet
Och då sabbas effekten lite
Men vet du inget om bilar:
Jag är så kär
Känns som om jag ska flyga ut genom fönstret
Ut i rymden
I nån viklöshet som är underbar
För jag har hittat målet med mitt liv



Och tro mig jag är välmedveten om mitt val
Jag gillar inte Ferrari
Inte Porsche
Inte dem "vanliga" fina bilarna
Inte Merceders
Inte BMW
Inte nån av dem
Jag gillar Audi
Av den enkla anledningen att dem är smäckra
Inga tjocka klumpar
Smidiga bilar som ser snabba ut
Just my style

Kommentarer
Postat av: Mille

Nja, jag är nog ganska långt ifrån självsäker trots den fina rumpan ;)

Ja men varsågod :D

2010-01-18 @ 23:13:52
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0