Att jag har...

Så har man skrivit lite på lapprapporten
Inte tillräckligt mycket
Men jag tror det blir bra för dagen
Man kan inte orka med hur mycket som helst?
Dessutom funkade inte mitt feak Excel
Fick inte ha mer än två decimaler
Det kanske funkar om man går vadå?
Typ Samhälle
Men sorry för mig
Jag måste ha 500 000 miljader decimaler
Och för att inte räkna med alla formler man ska ha med
Givitvis har jag missat att skriva ner en av dem
IDIOT
Vad ska jag göra nu?
Be en bön och hoppas att Gud är snäll?
Eller också be nån ge mig den
Tror chansen att jag får napp är betydligt större om jag frågar nån
Som jag är säker på existerar om hjälp

Idag annars har det nog inte hänt nåt
Inte intressant iallafall
För vem vill veta
Att jag hade ludd i ögat i morse?
Att jag blir blöt om fötterna så fort jag går ut?
Att jag åt köttgryta till lunch?
Att jag åt nån kött bit till middag?
Att jag åkte buss till och från skolan?
Att jag läste i min bok Hundra år av ensamhet?
Att jag kanske inte har historia imon, och att det är min första lektion?
Att jag inte hade historia imorgon för jag har det på torsdagar?
Att jag har samhälle då istället?
Att jag känner mig välidgt tjatig nu?

Man fattar vinken?
Hur kul är det att läs om mitt liv
I typ punktform?
Så superduperintressant liv har jag inte
Verkligen inte
Men det är väl ingen tristess källa heller ^^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha:P

Ser absolut inte ut som en;D

Allt bra idag?

2010-01-12 @ 19:15:35
URL: http://musicgirlz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0