Hairy hairy

Så ett löfte kan jag ju försöka hålla
Skriva här iallafall
Tre gånger i veckan?
Minst
Eller vi får se
Jag kan ju faktiskt bli väldigt sjuk
Eller åka på semester där inte internet finns
Typ Arktis

Hur som helst idag ska jag in till stan
Om man nu kan kalla det för stan
Ska träffa Jonna
Osh sen träffa Martin

Sov med knorr inatt
Alltså mitt hår är hyper lockigt
Ser alltid ut som en pudel precis när jag släpper ut det
Sen har mitt hår en tendens att bli rakt
Precis lika rakt som alltid annars
Skittråkigt
Måste spraya sönder det
Fast det hjälper inte
Fattar inte att jag inte ger upp
Bara låter håret hänga som jag oftast gör
Men jag är ju tjej
Så jag ger mig inte
Nåt hårspray kanske funkar?



Och har kommit på det perfekta nyårslöftet
Jag ska börja spara
Har försökt med det innan
Slutade med att jag flyttade tillbaka pengarna
Så duktig va jag på att spara
Men nu ska det gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0