First Day In School

Första dagen i skolan
Woho!
Okej
Riktigt så illa va det inte
Men inte precis dagens bästa heller
Hälften av tiden ville jag ta livet av mig
Den andra halvan trodde jag att jag var död

Men men
Gick till Kagg
Och känner bara att jag måste dissa den skolan
Inte nog med att det är kvavt, vilket i och för sig va väldigt skönt i det här pissvädret
Det luktar snus blandat med olja och prutt
Samtidigt som det känna som ett fängelse
Plus att av någon anldening har hela skolan gått och blivit mini
Alla elever är supersmå
Vi snackar högstadievarning på hög nivå

Kanske inte syns så bra, men dem är ultramini


Utöver det så hände nog inte så mycket grejer
Eller klart det händer saker
Om man tänker efter har man ett ganska händelsefullt liv
Fast man inte tycker det

Yours, Mine and Ours
Jag gillade den
Mamma och Daniel hade sett den igår
Dem hade skrattat massor
Så mycket skrattade inte jag visserligen
Men den va skön
Absolut sevärd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0