Fjantfjant

Nu ska jag göra det
Ett sånt här helt totalt onödigt "test"
Finns ingen nytta med det
Det är inte så kul att läsa
Och jag dissar det egentligen
Men jag gör ju ändå allt jag dissar
Så va fan

Mobiltest (wiiihhooo, intressant, eller hur? Not)

Vad har du för bakgrund?
Bild på nåt bär som jag tog när jag gick hem från bussen

Ringsingnal?
Jack Of Diamonds med
Sonic Syndicate

Hur mycket batteri har du kvar?
38 %

Vem ringde du senast?
Mamma

Vem ringde dig senast?
Liza

Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?
Gumman jag är alltid slafsig ju :P

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Martin

Vad står det i ditt 18:e mottagna sms?
Ne det har jag inte :). Ja programmet är piss

Vad står det i ditt 52:a mottagna sms?
Vore snällt om du hälsade jesper att jag har migrän. Cpfan. Jag kmr aldrig, aldrig  att somna.

Vad står det i ditt första utkast?
Har inget utkast, varför ska man ha det för? :P

Och ditt 5:e utkast?
Har inget

Har du några sparade medelanden?
Jepps, klart jag har ^^

Har du något i utkorgen?
Inget där, brukar skicka alla sms direkt, inte överväga :P

Vem är på plats 13 i din telefonbok?
Elin

Vad har du för kontakter som börjar på J?
Johan N.
Jonas F.
Jonna
Jonnas pappa

Hur många sms har du skickat, samanlagt?
13358, jag vet att jag är galen XD

Vad står det i dina anteckningar?
Storlekar i kläder till mina kusiner och mina två små systrar :P

Har du privat nummer just nu?
Varför skulle jag ha det?
Gillar inte när nån ringer mig med det
Okej, då borde jag ju ha det själv
Men det har jag faktiskt inte
Tycker det är lite löjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0