Gaaaahhhh

Jag får panik
Eller med viss modifikation
Jag blir sur
Och får nojja
För jag vill klara det här satans spelat
Varför ska man vara så envis för?
Det kommer bara skada mig
Som typ alla i skräckfilmer
Dem ger ju inte upp
Och så dör dem
Så skulle jag vara med i en skräckfilm
Vilket jag hoppas att jag slipper
För även om jag bara spelar en biroll
Kommer jag bli rädd
Och jag vet att man lägger på ljud efter det att man filmar

Vad har det med att jag är envis att göra?
Ingen aning
Bara det att man ska springa
Okej
Det gör jag nog
Om jag nu inte hade bestämt mig för att gå in och hitta nåt
För då hade jag kunnat vara den korkade som inte blåste av det

Kanske ska säga vad det är jag spelar?

Taipei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0