Gammal bild

Står nere i köket
Vid mammas lilla laptop
Supersmall
Skärmen är jätteliten
Och mina fingrar har plötsligt blivit väldigt stora

Idag va det skola
Någon som är förvånad?
Och nu väntar jag på Martin så vi kan åka
Sa att vi skulle göra något
Vad som liksom
Innan jag ska jobba

Småsyskonen, Elvira bad mig precis blanda hennes kort
Som är i en bok
123-tåget typ
Hon fick den i julklapp :)

Kollade mammas bilder
Eller serverns
Jag kommer inte åt dem från min dator
Det gjorde jag här
Och hittade en massa roliga bilder
Tycker den här är så skön

Den är på mig och min syster (jag har dem gula glasen)
I Kroatien
Och det är sjukt länge sen
Visst är vi urläckra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0