I skolan

Nu är jag i skolan
Och datorerna är snabba
Dem bytte igår
Så  man kan surfa på dem
Gå in på världens mest simpla sida tog fem år innan
Men nu går det nästan lika snabbt som hemma
Fast mitt tangentbord hemma är bättre
Typ touch

Ska till huvudstaden imorgon
Måste kolla klänning
Men slutar säkert med att jag kommer hem tomhänt
Vad det gäller klänning alltså
För tomhänt helt...?
Skulle aldrig hända
Inte när jag har levt fattigt i en månad för att spara
För att jag skulle kunna slösa när jag var där uppe
Så shopping lär det bli mycket
Hoppas alla andra hänger på
Men dem är ju tjejer
Och i en ganska mycket större stad än deras egen
Klart man köper massa onödiga grejer

Love beeing a girl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0