Lite trött, men inte sååå farligt

Känner mig bara sådär lagom trött
Precis så att jag inte kan lägga mig
(Ska jobba om nån timme så där sprack det iallafall)
Men jag är inte tillräckligt pigg för att orka röra en fena
Och då kan man tänka att jag är sjuk
Alltså:
Vad är hon för jävla självömkande idiot?
Bara gnäller hela tiden
And you know what, that is not enough
Jag är så sjukt mördartrött för att jag inte kunde sova så länge
För att min pojkvän sov över hos mig
Och nu planeras mord på mig
Okej, jag är inte sååå trött
Ska inte bli en sån där jävel som gnäller
För att hon gillar nån
Som gillar henne tillbaka
Näe, så långt ska vi inte gå
Och mer hinner jag inte fördjupa mig i det
Tyvärr

Barnen skriker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0