Rapport, jag lovar ska aldrig mer ta upp det

För er som inte har riktig koll på hur man skriver en labbrapport:

" Under denna laboration skall vi undersöka vad som sker när två vågkällor vibrerar i takt och frambringar vågor. Dessa vågor produceras i cirkulära mönster som fungerar gemensamt genom något vi namngivit till Interferens. Det innebär att vågorna på vissa positioner utvecklar större vågor. Detta kallas konstruktiv (positiv) interferens. Vid en annan punkt uppstår en destruktiv (negativ) interferens, vågorna blir släckta. Se bilaga 1. Det här inträffar även om en parallell våg slår emot ett hinder med två smala hål i. "

Att skriva så är rena plågan
Det är som att stopp huvudet i en vak
Och hoppas på att man kan värma upp vattnet
Innan man själv är nedkyld
Helt idiotiskt
Och det är sånt jag tvingas skriva i skolan
Är det konstigt att jag får ångest?


Så istället för att gräva ner mig djupare i det
Kollar jag på gamla bilder
Och hittade en bild på mig och Meya
Som jag gjorde om lite
Klippte bort lite himmel
Och snurrade den lite
Hade tagit den med världens konstigaste vinkel
Som om jag ville ta kort på Meya
Men sen kom jag på att jag ville vara med

Kolla på den


Den ser inte riktigt klok ut
Meya ser drogad ut
Jag ser intryckt ut
Och så vill inte jag ha det ^^



Det gör inte riktigt lika mycket att jag drar med Meya i bilden
Har för mig att hon ville leka
Och hade inte alls lust att vara med på bild
Men det ville jag

Och jag har faktiskt solglasögon på mig för att mitt ena öga va mupp
För det va vår
Och jag hade allergi
Och hade varit och traskat i buskarna
Ajabajja
Borde jag lärt mig att så ska man inte göra
Men va fan?
Jag vill inte sitta inne hela våren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0