Startmotor? - Saknas

Sitter här och glor
Finns en massa saker jag borde göra
Typ städa, plugga, ect.
Men orka inget
Är som om nån har plockat ur mitt batteri
Och jag fattar inte hur man kan göra så?
Hur gick det till?
Jag som har kunnat gå på högvarv länge innan
Och nu orkar jag inte ens starta upp?
Så frustrerande

Har iallafall kommit på vad jag ska göra i veckan
  • Labbrapporten
  • Projektet
  • Städa
  • Vika tvätt
  • Byta lakan
  • Plocka undan julsakerna i mitt rum
  • Vattna blommorna
  • Göra engelska läxan för första gången

Känner på mig redan nu att jag inte kommer göra hälften
Fast gör jag det nu har jag gjort det
Det betyder att jag inte behöver göra det sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0