Stockholm BILDSPECIAL

Precis som i Klick
Eller i någon alla skvallar blaska
Men ska inte skriva så mycket nu...
Får se hur det går

Men här kommer några bilder som Jonna hade lagt upp
Eftersom jag inte tog några själv är jag supernöjd :D

Småbilder


Och så några lite större

Jag är så grymt blek bredvid Jonna
Solariefuskis



Två småbarn på en buss i sex timmar
Kan bara sluta illa





Från vår favoritrestaurang
Kan man alltid lita på
Mc Donalds


Grymt sexiga girls i 3D-glasögon
Innan Avatar <3
(Jag ser så nöridg ut xD)

Kommentarer
Postat av: Joanna

haha:p tjyyyv:D vill du ha fler? :D har jättesupermånga:P

2010-02-01 @ 12:05:35
URL: http://trallabelle.blogg.se/
Postat av: Tobbe

avatar i 3D är den bästa filmen någonsin:D

2010-02-02 @ 17:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0