Trailermani

Sitter och stör mig
På dåliga trailers
Det är jätteviktigt att dem är bra
Finns hur många dåliga som helst
Och nu snackar jag inte bara film
Spel, program, elektronikpryler
Okej, det blir väl mer reklam
Men det är det som är så viktigt
Man måste göra bra reklam för sig
Jag har spelat Horeos V ganska mycket
Och jag får kalla kårar av trailern till det spelat
Den är så dålig att jag kräks



Och den här är inte mycket bättre den
Även om den har högre klass
Fast den blir för seg



Hur svårt kan det vara att göra en bra trailer?
Eller är tillverkaren så säker på att folk vill ha spelat iallafall
Att bara för att det ingår i en "serie" alltså en ny version på ett gammalt spel
Behöver de inte lägga ner pengar på det?
Sacred 2 har gjort samma sak
Får hel panik



Visst jag får erkänna
Det är jäkla snyggt
Inte alls som förra spelet dem hade
Mycket bättre än det
Fast som trailer?
Det duger inte alls
Och den här är bara ännu värre



Precis som en trailer för ett sånt spel kan tänkas vara
Bara dålig
Den är stemplad att vara ett nördspel
Och även om det är ett himla slöseri med tid att spela
Så är det väldigt kul

Trots det finns det faktiskt några jag gillar
Diablo III
För att inte påpeka att jag är sugen på att spela det
Gillar jag trailern
Betydligt mycket mer än någon av dem andra



Men måste bara understryka att jag nog bara har sett en
En enda som jag gillar


Kommentarer
Postat av: Joanna

Nejnejnejnejnej, där har du helt fel:p

Du tillhör En-av-de-bästa-oupptäckta-bloggarna-som-borde-tjäna-jävligt-mycket-på-att-bara-äga-en-blogg.

Dessutom är du rolig:P Det är inte de losta.

2010-01-08 @ 14:54:25
URL: http://trallabelle.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag var död igår:p

2010-01-08 @ 14:54:47
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0