Tyst som en mus?

Är glad
Man tyst
Vi snackar så pass mycket att det märks
Anne frågade om jag var låg i skolan
Liza undrade vad det va med mig när vi åt middag
Och jag undrar vad det är med mig
Visst är jag trött
Men att bli helt tyst
Jag brukar prata
Kankse inte världs mest men lite?

I övrigt har det inte hänt så förfärligt mycket idag
Redovisade en svenska grej
Hade religion och självklart va de massa diskussion
Och jag sa inte ett pip typ

Och nu sitter man här och ska skicka iväg en rapport
Sen är det bara att ta det lugnt som gäller för min del
Vad jag ska göra då vet jag inte
Får se
Nåt som kräver 0 hjärnaktivitet
Typ titta på TV
Klassisk TV
På riktig sändningstid
Herregud
Det var inte igår man gjorde nåt sånt

Kommentarer
Postat av: Mille

Haha om jag det visste ;) Tycker väl inte att den är så söt eller nåt ;) :P

Åh nej, då har jag alltså missat något? :( Kanske man borde ta sig några timmar för att se dom :P Om det nu ens är värt? ;)

2010-01-19 @ 22:58:27
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0