Vika tvätt, eller vika ut sig?

Nu är det lördag söndag
Va på dejt igår
Och eftersom att Martin läser det här kan jag inte skriva så mycket
Bara att det va mysigt
Och att Have you meet the Morgans? är bra

Och nu lyssnar jag på musik
Väldigt informativ jag känner mig
Som en general eller nåt
En bloggare som är 10
Kan knappt grammatik
Vet inte hur man stavar Nationalencyklopedin
Har blonderat sitt hår fler gånger än en annan har färgat sitt
Trots det faktum att man är 9 år äldre
Och faktiskt har haft färgat hår en del

Men nog om mig och mina "liknelser"
Fast jag måste ändå sucka över lite
Tjejer som är 18 och viker ut sig i typ Moore
Hur kan man vara så dum
Det kommer alltid finnas liksom
Jag skulle aldrig göra det
Spelar ingen roll hur mycket pengar jag fick
Eller okej
Fast tror inte dem skulle erbjuda tillräckligt
För så speciell är man inte
Finns massor med tjejer som är villiga
Till betydligt lägre pris än typ mig
Skulle inte krävas typ 10 000
Men om man kom upp på 100 000?
Fast det behöver jag ju inte tänka på
Tack och lov
Fast tror inte Martin skulle gilla om jag vek ut mig
Eller mamma
Eller Liza
Eller alla ens tjejkompisar
Man skulle ju bli skiten
Men nu släpper jag det
För jag skulle hellre vika tvätt
Än att vika ut mig

Visst är hon inte naken, men det skulle alltid finnas kvar

Kommentarer
Postat av: Martin <3

Nu är det Söndag gumman :) <3

2010-01-31 @ 13:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0