What???

Hej bloggen! :D
Jag har haft en fantastisk helg ;)
Drack fem liter vodka (OMG)
Ojoj, blev att spy lite i busken (a)
Och sen hade jag sex med fem... sex (?) personer på nån toalett (jag vet AIDS)
Sen va det bara att ljuga ihop nåt för pojkvännen ^^
Och sen shoppade jag loss på MELBA
Dem betalar för att jag ska göra reklam för dem C:
Asgutt
Plus att jag måste säga att alla andra bloggare är helt korkade

Okej fuck off
Orkar inte med mig själv ens ju x)

Drack inte nåt i helgen
Va däremot upptagen
Med att inte plugga
Vilket jag borde ha gjort
Helt sjukt
Skolan går in för att döda mig
Sakta men säkert

Och nu har man fått en förkylning
Jag kommer dö

Men jag är för ung för att dö

Kommentarer
Postat av: Joanna

Gosh! Vi knullade ju på samma toalett. High five! :D Men inte var det fem -sex? Sju- åtta var det nog?;)

2010-01-25 @ 21:53:45
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0