FujiDIREKT

Ska skicka in bilder och få dem framkallade
Det är inte alls kul efter tre timmars letande efter bra bilder
Inte poseade
Inte allmänt dåliga
Inte för dålig kvalitet
Det är såna krav
På bilder som ska va x11
För er som inte vet är dem 10x15 cm
Och för er som inte fattar det är det ungefär
Eller ganska exakt



Så det kanske är värt att kolla bilder i tre år

Och igår köpte jag en såndär limmad BH
Får se hur det går att ha den på sig
Va många som skrev att den inte va bra
För stora bröst i och för sig
Och stora bröst har jag inte

Plus att jag idag på bussen kom på något
Som inte är nytt och för sig
Men jag har inte riktigt tänkt på det

Om man har dåligt självförtroende kan det yttra sig i bland annat tre karaktärer

1.



Fjortisen
Hon som inte "bryr sig"
Hon som inte pratar med vem som
Den tjej som man tror har bra självförtroende
Fast hon har lägre självförtroende än de flesta
Fast hon är väldigt självkär
Sånna är väldigt farliga
Älskar drama
Älskar att sabba för andra

2.



Slampan
Hon som behöver bekräftelse i form av många killars intresse
Hon kan vara opålitig som kompis till tjejer
Som kompis till killar är hon en goding
Hon är lätt på foten
Ofta gormig och väldigt sliskig
Framställer sig i vissa fall som väldigt oskuldsfull
Hon har också väldigt dåligt självförtroende
Fast hon är inte självkär i samma utsträckning som fjortisen
Hon kräver bekräftelse väldigt ofta

3.


Dålig bild, men tror alla har en bra bild av denna "klick"

Nörden
Hon försöker inte dölja att hon har dåligt självförtroende
Dessutom är hennes självförtroende oftast grundat i någon form av missanpassning
Vilket är helt sjukt
Hon brukar ha betyg
Eller också är bara genetiskt


4.



Emo/punkare
Ofta speciell
Piercingar
Färgstark hårfärg
Ser speciell ut
Sticker ut ur mängden
Man tänker inte att dem har dåligt självförtroende


Fast som vanligt kan jag ha helt fel
Troligen

Kommentarer
Postat av: TRALLABELLE

mkt rätt, bäst att ha sin egen kategori. Min kategori går iallafall under namnet Mentalt Obalanserad.

:p

2010-03-16 @ 15:11:34
URL: http://HTTP://TRALLABELLE.BLOGG.SE
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar bara... Den där emo killen.. Var hitta du bilden? På Google(?) elr nån annanstans! Vill veta!!! XD :)

2010-08-16 @ 18:43:58
Postat av: Sarah MC

Jag vet faktiskt inte :P Kan ha varit på google, är ett fan av den söktjänsten :Å Eller hur är den fin, fast hade kunnat hitta en mer passande :) Hur så?

2010-08-16 @ 20:47:45
URL: http://potatishacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0