Tvättsvamp

Jag är som en tvättsvamp
Jag har faktiskt tänkt på det länge och väl
Och jag är en tvättsvamp
Inte för att jag fungerar så bra att använda när man tvättar bilen
Såvida man inte ger mig en hundring och en riktigt tvättsvamp

Men jag kom och tänka på det
För så fort det handlar om något nytt är jag försiktig i början
Percis som tvättsvampar inte kan dra till sig vatten i början
Sen när jag har vant mig är jag inte alls försiktig
Då tycker jag om att prova nya grejer
Som en tvättsvamp
Blöter du upp den kommer den suga upp en massa vatten
Ungefär som med riktigt torra diskatrasor

Va äckliga grejer jag jämför mig själv med
Fast man är rätt äcklig
Okej, jag slutar där
Kommer sluta med att jag berättar massa äckliga grejer jag har lärt mig
På typ biologin
Eller så äckliga är dem inte
Eller om man har bakteria skräck ska man inte läsa om huden
Då kommer det sluta med att man dränker hela sig själv i alkohol
Asså huden
Inte att man ska dricka det

Men nu blir det väl mat snart
Tror jag
Fisk
Blä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0