Våldtäkter

Nu kom jag på nåt
Att när man avslår en våldtäkt
Alltså avskriver killen/tjejen straffet
Då borde det resultera i mened?
Eftersom att om nu killen ska få gå
Då borde ju tjejen ha ljugit?
Eftersom att hon med säkerhet har sagt att han har gjort det
Vilket är ganska grundläggande

Och påtal om våldtakt
HUR I HELVTET KAN DET ANSES MER OKEJ ATT VÅLDTA EN TJEJ OM HON HAR PÅ SIG KORT KJOL ÄN LÅNGBYXOR? HUR FAN TÄNKER DET SVENSKA RÄTTSVÄSENDET? HUR FAN TÄNKER ALLA MÄNNISKOR SOM SITTER I JURYN? ÄR DET MER OKEJ ATT VÅLDTA NÅGON OM HON HAR PÅ SIG LITE KLÄDER? ELLER URRINGAD TRÖJA? ELLER UTMANANDE KLÄDER? FÖR JAG SKA KUNNA GÅ NAKEN UTAN ATT BLI VÅLDTAGEN!

Att jag sen får böter för förargelseväckandebeteende är väl en helt annan sak
Men det ska inte vara någon som rör mig
Jag ska kunna gå hur jag vill
Eller ska inte killarna klara det?
Så man måste gömma sig?
Som tjejerna inom större delen av islam gör?
Eller i Irak?
Är det där dem har slöjtvång?
Skit samma

Det ska fan inte spela någon som helst roll vad man har på sig för kläder
För våldtäkt är bland de värsta man kan bli utsatt för
Tänk att bli våldtagen?
Tänk om man blir det första gången?
Så man är oskuld
Fy fan vilken smärta

Näe ner med allt vad sånt heter
Tycker inte något vakt som
"Varför kan inte alla vara snälla och leva i harmoni?"
För det kommer vi aldrig göra
Fast att ge människor som gör dumma saker hårda straff
Det är något vi kan
Jag menar inte giljotin
Men hårdare än vad vi har idag
Avskräckande straff
För jag hörde om en kille som hade blivit dömnd för misshandel
Han va mer eller mindre nöjd med sitt straff
För det va så milt
Och han kommer inte sluta slåss av det liksom
Det han borde få är nåt års fängelse
Minst

Kommentarer
Postat av: TRALLABELLE

kastrera jäveln med en trubbig nagelsax så lär han sig:)

2010-03-11 @ 21:20:15
URL: http://HTTP://TRALLABELLE.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0