Det va nära där...

När jag inte har något speciellt att göra
Då spenderar jag pengar
Desto mindre pengar jag har på mitt kort
Desto mer vill jag spendera från sparkontot
Kan lensa det kontot på en dag
Har inte gjort det ännu, men jag är kapabel till det

Och nu höll jag på att dra dit
Ordentligt
På en spåsajt
Hur dum får man vara?
Visst vill jag gärna veta hur jag ska leva mitt liv på bästa sätt
Men då ska man inte hitta en hemsida och skriva mejl
Då ska man gå till en gumma i skogen som har massor med katter
Ingen ström och är skelögd
Eller halt i alla fall
Hon ska vara rynkig som ett russin
Antingen pinnsmal eller med en kalsa kula på magen
(Inte svällande överviktig, men lite små fet)
Inte en hemsida
Med en massa änglar och grejer
Speciellt inte om hemsidan heter "Glädjekällan"
Och personen skriver att hon heter Lotta
Vem som är medium och faktiskt är det på riktigt heter Lotta?
Min moster heter Lotta
Hon är inget medium
Man ska heta nåt exotiskt
Nåt man aldrig har hört innan


Stöter man på någon som ser ut liknande bilden
Lägg benen på ryggen
Är bättre om hon ser normal ut och inte försöker spela en roll
Utan att hon faktiskt är det hon uppger sig för att vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0