Flytta time

På riktigt
Det är inte bara gnäll från min sida
Jag ska verkligen flytta
Känns kanon
Med en smula av misstänksamhet
Allt känns för bra
När ska nån dö?
Eller när ska någon göra nåt dumt?
När ska nån ta ner mig på jorden igen?

Visst är mitt jobb inte världens roligaste
Men det ger klirr i kassan och jag har något att göra
Fast jag är inte så bra på det jag gör kanske
Om jag säger att jag är långsam
Blir inte många rum gjorda

Tillbaka till att jag ska flytta
Funderar på vart jag ska göra av alla mina grejer
Som liksom bara hängt kvar
Fast jag borde ha slängt dem
Känns inte kanon att slänga allt
Men är väl så illa tvungen när jag står och säger till Martin att han ska slänga massor
Han ville tydligen vara med när jag packade
Kommer troligen bli att man rensar bort en hel del kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0