Förnya, förbättra?

Jag vill göra något
Klippa mig i något nytt
Pierca mig
Tatuera mig
Något
Som får mig att bli lite annourlunda
Något som får mig att inte se lika dan ut som alla andra år

Fast jag är lite limited
Vill inte kilpppa håret kort
Vill inte färga det i någon annan färg
Vet inte var jag skulle ta hål på mig
Öronen?
Känns som om jag är färdig med dem
En tatuering
Enda problemet är att jag inte låter bli skorpor
Kommer sluta med att jag kliar upp hela tatueringen
Och sen har jag ingen längre för all färg följde med


En sån fast med blommor istället
Enda nackdelen är att jag vet att jag inte alltid kommer se ut som jag gör idag
Magen kommer bli slapp och då är det inte lika snyggt längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0