Frågor från "personlighet"

1. När du tänker på den du är kär i...
Blir jag knäpp. Oftast, skapar mig själv ett beroende som är
fruktansvärt svårt att få bukt på. Kan ta hur lång tid som helst.
Glad och jag tror jag äter lite mer än vanligt.

2. Att tillbringa en hel dag i sängen med din älskling är:
Jobbigt. Jag blir rastlös, speciellt om det är så att jag skulle
behöva göra något. Som att tvätta eller vad som helst. Blir som
mest gosig speciellt när jag har mens och då känns det ganska
poänglöst att ligga i sängen hela tiden.

3. Är du svartsjuk?
Jag har ett litet monster inuti mig. Har dock lugnat ner sig på sista
tiden. Men kan få dillen om att något är fel eller vad som. Kan inte
släppa tanken och måste därför ta upp den med, i mitt fall, Martin.
Tror han är ganska van vid att jag kan flippa för vad som. Tycker
egentligen det är rätt pinsamt, men vet att det måste ut.

4. Det bästa din partner kan göra för dig är:
Att ringa dig på morgonen och säga att du är bäst, finast,
vackrast.

5. Du ska köpa en present till din partner. Du:
Funderar i evigheter. Vänder och vrider på det i flera veckor,
gärna någon månad. Sen kommer jag på att han behöver det
här, men det tycker jag inte är så kul att ge bort. Tänker lite till
och kommer på ett roligare paket. Tror det blir en dyr jul för mig
i år...

6. En person på bussen har sin plånbok till hälften uppe ur väskan.
Vad gör du?

Ingen aning. Brukar inte titta på folks väskor. Antagligen skulle jag
sno den. Nej, men jag tror inte jag skulle säga till om den inte trillade
ur. Då skulle jag säga till. Vet hur pissigt jobbigt det är att tappa bort
plånböcker. Speciellt om man har kort och körkort i den.

7. Mannen före dig i kassakön har femtio öre för lite när han
ska betala. Kassörskan vägrar låta honom gå. Vad gör du?

Ger kassörskan den femtio öringen och ger henne/honom en mördande
blick. Säger att sånt kan hända och är surmulen mot den stackare som
jobbar där och egentligen bara skötte sitt jobb.

8. Flirtar du någonsin med sådana du är ointresserad av?
Har hänt, skulle dock inte göra det nu. Visst, vill man bara ha
bekräftelsen är det väl lättare att spana in någon som ser lite... ja,
sämre ut än en själv. Fast att jag skulle göra det nu? Nope, tittar inte
ens på killar mer än så att jag  inte går in i dem.

9. Hur ofta går du tillbaka till din bostad för att du glömt något
hemma, mobilen, plånboken eller dylikt?

Brukar komma på att jag har glömt det precis utanför dörren. Då hämtar
jag det. Men annars brukar jag nog få med mig det mesta. Har faktiskt ganska
bra ordning på nyckar och sånt. Ligger till exempel alltid i samma jackficka.

10. Dina vänner föreslår att ni ska spela ett nytt spel med
allmänbildningsfrågor. Är du med?

Klart jag är. Även om jag kan tycka att det är jobbigt med frågor. Jag brukar
inte vara så duktig om jag säger så.

11. Hur defierar du bra sex?

Att båda njuter. Har egentligen inget alls med att komma och göra. Man måste
inte alltid komma tycker inte jag. Man lägger för stor press på det. För vad spelar
det för roll om man kommer eller inte om det enda man tänker på är att man
måste komma? Att komma får man som en bonus, kan vara skönt utan det också.

12. Vad tycker du om förspel?
Bästa "uppfinningen" som finns. Man borde egentligen lägga mer vikt vid det och
inte alltid rikta in sig på att ha sex. Jag tycker i alla fall att det kan vara minst lika
upphetsande, om inte mer, att man har kläderna på sig och bara slingrar sig om
varandra och aldrig lämnader varandras läppar. Det är Sarah godis.

13. Hur länge varar ett genomsnittligt samlag?
Ämmm... Brukar inte kolla klockan. Men 10-20 min kankse? Jag vet inte.
Har ingen aning.

14. Vad gör du för att egga upp din partner?
Fejk pussa honom. Fast bara slicka lite på läpparna istället... Mer? Ta på honom?

15. Förutom det, brukar du göra någonting annat för att piffa upp
stämmningen?

Tror jag aldrig att jag har gjort faktiskt. Aldrig nånsin. Blir väl så när båda
fortfarande bor hemma. Kan liksom inte lägga beslag på vardagsrummet och
tända massa ljus och strö rosenblad över hela golvet.

16. Hur många orgasmer brukar din partner få under en sexakt?
Han är en kille vad jag har förstått och dem kommer en gång.

17. Vad gör du efter att det gått för dig?
Som nån jävla utfrågning om mitt sexliv. Varför svara jag på detta egentligen?
Martin du får komma hem nu så jag slipper sitta här sysslolös...

18. Ungefär hur många olika ställningar blir det under ett
normalt samlag?

Fyra, fem, sex, nåt. Om inte någon är supertrött (jag) och inte orkar
röra sig ett skit, men ändå är kåt. (Typiskt mig)

19. Hur bra tror du att du är i sängen?
Ingen aning. Vill nog inte tänka på det. Hatar den tanken. Får prestationsångest.

20. Vem brukar ta initiativet till sex, du eller din partner?
Martin, Martin, Martin, jag. Det händer, men inte så ofta. Brukar vara rätt
lat av mig.

21. Hur länge har du gått utan att få sex som längst?
Sen jag hade sex första gången? Ett par veckor. Berodde på att min
kropp sa ifrån när jag inte hade jobb och var allmänt stressad. Så varva
ner tjejer, det kan få konsekvenser.

Kommentarer
Postat av: joanna bananpaj

intressant, intressant :p

2010-11-20 @ 18:03:42
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0