Jag kommer aldrig växa ur kiss-och-bajs åldern

Så sitter man har igen och nu vet jag inte vad jag ska göra
Eller jag har en ide
Men den är rätt trist
Så varningen för den som är känslig
Läs inte vidare
Kommer bli väldigt mycket bajs och kiss
En del spy också

Det var alltså så att Liza och jag sjöng
Sareks "Genom eld och vatten"
Dock hade vi bytt ut texten
Och eftersom att jag är sjuk av tristess känns det bra att sysselsätta sig


Jag har inte kiss och inte bajs
Inget du kan få
Det jag äger ligger blottat för din lukt
Mina händer är tomma men anus är full
Av nåt du inte vet
För jag har nånting som är mindre värt ändå
För om du tappar skiten och faller ner på knä
Kan du bajsa här hos mig
Som en toa i magsjukan att luta dig mot
Och jag sviker aldrig dig

Jag ska följa dig genom kiss och bajs
Över dass och majjor
Jag ska kissa på dig tills hjärtat slutar slå
Från den värsta toan till den fräschaste stolen ska jag gå
Genom spy och diarre ja alla mina dagar ska du få

Och när kisset leker i bassängen, dansar jag med dig
Om bajset bränner svalkar jag din hud
För om du tappar skiten och faller ner på knä
Kan du bajsa här hos mig
Som en toa i magsjukan att luta dig mot
Och jag sviker aldrig dig

Jag ska följa dig genom kiss och bajs
Över dass och majjor
Jag ska älska dig tills anus slutar slå
Från den värsta toan till den fräschaste stolen ska jag gå
Genom spy och diarre ja alla mina dagar ska du få

Jag ska följa dig genom kiss och bajs
Över dass och majjor
Genom spy och diarre ja alla mina dagar ska du få
Genom spy och diarre ja alla mina dagar ska du få

Är det så att du gillar denna låt
Jag menar inget illa
Bara det att vi gillade låten och därför kunde texten
Därför kunde vi förändra texten så att den passade vår skräniga sång på tidigare morrnar

Kommentarer
Postat av: Joannish

HAHAHAHAAHAHAHHAHHAHAH. Om bajset bränner. HAHAH xD

2010-11-02 @ 20:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0