Jag vill i bilder (och lite ord för den som inte fattar)


I Portugal, vill dit igen, dock inte samma hotell och ställe flera gånger
Men landet är väldigt fint

I Karlskrona med Liza
Förra sommaren, göra nåt med henne är på tiden
På sista tiden har det varit mesta julklappar hon har tjatat om

På Kattrumpan på sommaren
Liza och jag går ut för att ta kort
Kan bli bra bildet av det även om jag var ganska missnöjd efteråt

Snö, massor med snö
Som lyser upp (jag har redan tagit fram min adventsljusstakte, mamma är inte glad)

Jonna och Sarah på IKEA
Det var grymt länge sen

Liza på en av våra modelldagar
Förlåt Liza, men jag älskar den bilden
Du ser så... manlig ut

Dop, kom på att jag är sugen på det
Känn dig manad att skaffa barn nu för jag har ingen ork med det just nu
Men jag vill jättegärna gå på dopet för nåns annans barn

I Kroatien, jag vill bila i Europa
Och den resan känner jag var den mest lyckade bilsemestrarna jag har varit på
Jag är den lilla ungen till vänster och Liza är den till höger


Rix FM festivalen
Jag vet att musiken kan vara bättre, men stämningen var bra när jag var där sist
För sådär tre år sen eller nåt
Har en tendens att vara bortrest när den är


Balen
Visst jag var sådär supertrött som jag kan vara vissa kvällar
Men det var kul att få vara riktigt fin en dag/kväll

Fylla år och ha kalas
Var sjuk på min födelsedag sist så blev ingenting alls av den
Men ett långbord med hela min dubbla släkt

Spela kubb i Räggekulla
Får flashbacks sen jag var liten och vill bara resa tillbaka i tiden
Mina bästa matcher har jag nog haft mot Bobbo, Jonas och Ola tillsammans med Liza
(Bobbo, Ola och Jonas är män 40+ idag, såna killar höll jag på med när jag var liten ;))

Åka till Räggekulla med tjejerna
När vi var där sist hade jag ingen nyckel med mig och det var svinkallt
Jag tror vi frös sönder allihop

I Stockholm på våran Samhålle/Historia resa
Det var trevligt måste jag säga

Insparken, hur mycket inspark det nu är på Jenny
Vi hade alltid velat klättra på den där stenen
Så när skolan var tom passade vi på


Att lägga på ordentligt med smink
Flera lager mascrar
Högaskor och mp3 som dunkar i öronen på bussen
Mmmm
För dig som inte fattar varför jag inte gör det:
  1. Min mobil "tappar" minneskortet hela tiden så man kan inte lyssna på musik
  2. Jag slängde ut i stortsätt allt mitt smink igår eftersom att jag inte vill ha någon linje
  3. Orken finns inte, finns ingen motivation, måste hitta den
  4. Vill inte klassas som fjortis

Kommentarer
Postat av: Joannish

men hörrö sarah! Smink gör inte fjortise... faktum är att det är HUR dem sminkar sig som gör de märkvärdiga. Pudrade läppar och typ trekanter av rouge samt tre svart hopklistrade ögonfransar. Sen så är det håret som ska sitta som musspiggöron. stora pärlörhängen. En irriterande röst. och främst av allt: iqbefriat språk, skrift och tankar. så du behöver aldrig oroa dig :D

2010-11-03 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0