Julklappslista

Läggs upp här för att jag inte ska glömma den
Eller slarva bort den
Eller glömma bort att spara den
Eller vad som helst

Så här kommer den
(Alltså behövs den inte läsas av någon)

  • Filippa K koppar/muggar
  • Köksknivar
  • Handväska (även om jag inser värdet av att jag ska gilla den själv)
  • Ny mobil
  • Presentkort på IKEA, The Body Shop, eller annat ställe som kan tänkas användbar
  • Bli spådd med möjlighet att ställa massor med frågor

Och så var det bra med det
Verkligen mycket jag behöver
Känns som att man har allt man vill ha snart
Om inte någon kan trolla fram sådär en miljon eller nåt
Det skulle inte sitta helt fel
Fast det tror jag inte många skulle säga nej till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0