Kom igen liksom...

En hyllning till alla artister
Alla medie personer som uthärdar allt
Meder som ska snoka reda på allt
Tänker framför allt på kungen
Som har fått en "SKANDAL BOK" framlagd
Förlåt, men vad fan spelar det mig för roll om han har legat med någon annan
Om det är okej med Sylvia är det okej för mig
Tycker bara att vi ska tagga ner
Man borde faktiskt visa honom samma hänsyn som man visar vem som helst annars
Eller vill kankse författarna också bli granskade
Verkligen synade i sömmarna?
Eller de är ju inte födda till att bli kung
Tycker man ska lämna folks privat liv ifred
Spela roll om man är kung eller kändis fotograf
Eller författare eller skådias
Eller vilka människor som helst

Och sen att folk hela tiden ska hålla på och tracka andra
Syftar på sångare som blir sågade hela tiden
"Hon/han kan inte sjunga egentligen"
Och när man ska vara så jobbig
Fattar inte hur folk tänker
Är dem bättre själva eller?
Vad gör dem själva som är så jävla bra?
Som Rihannas Only One
Om det är en massa som hissar henne och låten
Då måste det komma någon som läggen in en förolämpning
"Kolla hur dåligt hon sjunger på den här videon"
Jag dissar henne inte
Gillar henne och många av hennes låtar
Precis som Britney Spears och Lady Gaga
Pink och hela gänget, nästan i alla fall

>
Känner att jag är väldigt mycket
"Alla ska vara snälla mot varandra
Och så ska alla ha en blomma
Och det ska inte finnas vapen
Och inga krig
Och inga kriminella..."
Du fattar?
Jag är inte sån
Jag är råkall realist
Om nån säger att nåt ska vara för evigt måste jag påminna mig själv om att det kan vara motsatsen imorgon
Blir bara trött på det här med kungen
Tagga ner
Han är faktiskt bara en människa
Eller vad trodde du att han var?
Ett överväsen?


Jag skiter i vad du har gjort
Jag gillar dig ändån
För att du är så skön trots att du är kung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0