Människor facinerar mig

Till den grad att jag kan glo på dem
Länge
Utan att ens tänka på att jag glor
För jag undersöker något fenomen
Vad som helst
Om personen i fråga går underligt
Har lagt på allt för mycket smink i helt fel färg
Eller bloggare som visar tuttarna
Då glor jag
Inte för att någon märker det
(Min datorskärm har dock anmält mig till diskrimineringsnämnden för den tycker jag behandlar den illa
Det är fult att stirra!)
För tankarna far i huvudet på mig
Frågor...

  1. Vem vill dem visa brösten för?
  2. Killar kan hitta bröst lättare på diverse porrsajter så varför göra sig besväret?
  3. Det finns MASSOR med tjejer som redan visar brösten, varför bli en i mängden?
  4. Hur känns det att visa dem för... pappa eller farfar eller morfar?
Slut på frågor
För känns bara som en bekräftelse grej
(Inget fel med att man behöver ha bekräftelse
Jag blir jättebesviken om inte jag få komplinganger om jag viftar med brösten
Dock utan inblanding av kamera eller annan utrustning som kan ta kort)

Hur som helst
Den här moral kärringen ska hitta på nåt vettigt nu
Typ skriva ett nytt personligt brev eller något

Eller inte
För detta är också något som kan få mig att tappa haken


Ögonen är coola och har säkert tagit massor med tid
Men läpparna?
Varför?

Kommentarer
Postat av: Joannaaa

uppdatera bloggjäveln då :P PUSS.

2010-12-19 @ 18:44:27
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0