Mikaela 14 år

Hon var med barn
Men har fått ungen nu
Hon har en blogg, med typ 100 000 besökare
Det är ganska bra faktiskt

Hur som helst läsar jag det och är helt förundrad
Hon är 14
Och blev inte speciellt skrämd av att föda barnet
En annan börjar hacka tänder och skaka av bara tanken
Är supernoga med mina p-piller bara så att jag kan gå säker
Vill verkligen inte få det kastat i ansiktet nu
Det är liksom inte något jag vill tänka på nu
För nu är jag inte lika liten heller längre
Jag skulle ju klara av att ha barn
Men vill jag?
Har jag råd?
Eller vi blir det ju
Nej, fan heller
Här ska det inte bli några unger än på länge


Dem kan vara hur ursöta som helst
Men det är verkligen inget för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0