Partysugen? Mmmja, med risk för bakfylla

Känner något nytt spritta i mig
Tror det är törst efter att skaka rumpan
Är allt för länge sen
Och dessutom dricka utan att tänka på morgon dagen
Bara tillåta mig att bli full och glad
Dansa tills skorna glöder
Vara ett stort gäng och ha kul
Så att de som vill spana kan göra det
Dem som är off the market kan ha en trevlig kväll
Utan att känna sig som en torrboll för att man inte han knuga skrevet mot nån finnig typ

Saknar inte tiden som singel
Men när man kunde släppa på festerna
Måste göra det nästa gång




Har dåligt med fest bilder
Kan bero på att jag inte är den som hoppar av glädje när jag sen en kamera
Vet att jag brukar se drogad ut av ingenting
Ångor brukar räcka

Kommentarer
Postat av: joanna bananpaj

har faktiskt lärt mig vara selektiv på fyllan och knugar bara skrevet på dem som jag har kommit fram till uppfyller följande kriterier: 1) är snygga 2) är snygga vid nyktert tillstånd 3) echm.. är snygga.

2010-11-20 @ 00:19:38
URL: http://trallabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0