Sitt ner och ta det lugnt människa

Jag har gjort:
  • Duschade hunden som inte duschat på övet två månader för att det inte gick att duscha henne nere... Vart tror du jag duschade henne? Ja, nere.
  • Tvättat en filt som luktade illa när den var nytvättad=slängd
  • Plockat ner en miljon kartonger
  • Rivit bort jävla papper som legat på golvet i månader efter toalettrenoveringen
  • Slängt en säck med gipsskivor i, måste leget där i sådär två månader
  • Slängt diverse galma grejer
  1. Gamla trosor
  2. Papper från trosskydd
  3. Tomma rengöringsmedelsförpackningar
  4. Badleksaker
  5. Badlakans hängare
  • Satte dit lådorna i IKEA komoden i badrummet, var tungen att plocka isär lådorna och plocka bort en "träbit" en enda lådan fick ändå inte plats. Jag gillar inte IKEA just nu, nej
  • Tog sönder golvet inne på toaletten och Martin ringde och suckade på mig
  • Hittade ett underlakan som jag har undrat vart det har tagit vägen, var dock nerhårat till tusen då katten tyckt att det var mysigt att ligga på den

Kvar att göra
  1. Dammsuga soffan som är förvandlad till en jättelik katt
  2. Tvätta
  3. Vattna blommorna
  4. Diska kattens vattenskål
  5. Dammsuga TV:bänken som är lovligt dammig
  6. Torka av bordet
  7. Plocka ner våra datorer
  8. Vika all min jävla tvätt
  9. Duscha
  10. Åka till återvinningen med allt skräp
Sen går jag in i väggen
Börjar lipa och tycker väldigt synd om mig själv
Säger att mamma är en ko
Daniel är en uppsvälld råtta som inte lyfter ett finger
Martin passerar utan att jag skäller på honom
Gråter istället mot honom och gnäller på alla andra

Jag kan ju i alla fall njuta av att vardagsrummet uppe är stort igen
Även om jag har fått städa upp efter deras renovering mer eller mindre själv
För dem tycks inte förstå att det blir stökigt och en massa skräp efter handverkarna och alla kartonger allt kommer i

Nu har jag gnällt färdigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0