Anfall av känslor, försvaret har inte en chans

Är redan nera igen
Eller den här gången får jag fan skylla mig själv
Som fan
Pucko
Finns det någon som är dummare än mig?
Mja, ganska många
Men i alla fall

Jag borde förbjuda min datorn från att visa vissa sidor på facebook
"Huh, ny bild... Måste titta... Borde inte" Har redan klickat och tittar med spänning på bilden. "Ny, har aldrig sett den innan. Vad har han på huvudet... Från 2009? Kom igen... Shit, allt är visst bättre än tiden med mig... Fuck bajs..." Målmedvetet klickar jag vidare och sidan försvinner för mina ögon. Paniken liggar kvar ett ögonblick. Det kliar i fingrarna att skriva något. Något dumt. Som jag kommer ångra. För vill inte bli den där jobbiga jävlen som dränker sitt ex i saknar-dig. Kom igen, väx upp Sarah. När sa han sist att han saknade dig? Hmm... När jag sa det till honom innan jag blåste av att vi skulle testa igen eftersom att han var helt disträ och tog bort mina sms utan att läsa dem. Noterar också att om han nu skulle läsa det här SKYLL DIG SJÄLV du har inget att göra på min blogg om du inte vill se den nakna sanningen bakom mig. (Någonstans hoppas jag ändå att han ska läsa det och tycka... tja, synd om mig? x) Trots att vi egentligen inte har ett piss med varnadra att göra bryr jag mig. Kommer väl göra det tills jag spyr på det= orkar inte vara ledsen längre/han ligger med någon annan och jag får reda på det/jag ligger med någon annan och kommer över honom/kommer över honom helt odramatiskt. Ogillar det näst sista alternativet mest, måste vara masochist eller något... Hoppas på alternativ nummer fyra... Hatar drama och känslostormar, om dem inte är bra för då älskar jag dem.) Jag står för att jag inte mår speciellt bra hela tiden, hade varit skummare om jag hade mått bra. Hej känlsokalla människa som kan kontrollera alla sina känslor. Tyvärr är jag snarare motsatsen.

Lugnar ner mig
Lutar mig tillbaka och tar ett djupt andetag
Du bevittnade just en av stunderna när jag faller ner i "Jag saknar dig" träsket
Tog mig upp ovanligt fort
Kankse tackvare att jag höll på att kissa ner mig av kissnödighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0