Barometern

Idag i tidningen stod det två saker

Dels Jonnas insändare
Är hennes största fan



I hennes fall håller jag med helhjärtat
Man kan lika försöket med det man pratade så mycket om för några år sedan
Att det skulle vara en kvinna på övergångsstället
Istället för den man som jag kan tycka är ganska unisexig av sig


Fast det handlade också om ugndomars drickande
Men det känner jag att jag ska fördjupa mig i
Och det har jag inte tid med nu
Ska fika med mamma
Men lovar att jag ska tycka en massor om det senare

Kommentarer
Postat av: Joanna

Gud vad du är söt. Jag är DITT största fan också. Vi kan starta en vi-beundrar-varandra-sååå-håååårt-klubb ;) <3

2011-04-19 @ 21:34:36
URL: http://kaffehora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0