En hyllning till Timothy Olyphant framför Alex Pettyfer

Såg I am number 4 för ganska länge sen
Men det finns en sak jag inte förstår
Inte det här om att det är väldigt olika om man gillar den eller inte
Personligen gillade jag den
En bra dergel film
Även om jag störde sönder mig på hela historien med hon tjejen

Grejen är den att alla hissar Alex Pettyfer
Visst han är snygg
Men han ser ut som så många andra
Däremot Timothy Olyphant
Om honom finns det ingenting
Men det var ju han som var den med särdrag
Som inte såg ut som en datorformad liten gubbe
Plus att jag älskar när han försöker förklara för John (Pettyfer) att han ska ligga lågt
Fast det gör han ju inte
Han är en såndär man tittar efter
Trots att han är ganska mycket äldre än mig
Men vad fan
Titta får man väl alltid göra?



Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-13 @ 04:06:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0