Jag gör mig ganska bra kort... vissa kort

Det finns en miljon dåliga kort på mig
Framför allt om jag egentligen inte vill medverka på bilden
Då jag säger "nej"
Eller försöker gömma mig för personen med kameran i handen
Nu står jag där och håller den i handen själv
Och då går det bra
För är det så att jag ser hemsk ut
Då är det bara att ta bort det kortet
Det kan jag inte vara säker på kommer hända om det är någon annan som tar det
Vissa hamnar på facebook
Fast jag brukar inte lägga ner någon större kraft på det
Skulle krävas att jag så helst galet ful ut om jag skulle tagga bort

Hur som helst duschade jag håret idag
Mmmmmmm
För håret
Har inte varit så nöjd med det som jag är nu på länge
Igår låg det lite halvdant
Massa styling produkter kvar
Sånt problem kommer jag inte ha imorgon
Använder inget i mitt hår
Vilket ett vant öga garanterat lägger märke till





Tänk vilken tur det var att jag inte hade en stor snorkråka i näsan :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0