Penis, penis, penis

Kände mig tvungen att använda detta underbrara ord
Fast helt ärligt gillar jag det inte
Jag gillar inte något av dem egentligen
Kuk, snopp, petteniklas, snorre och allt vad man nu kan kalla dem
Måste dock påpeka något
Minns så tydligt hur rädd jag var för att se den först (jag var 18!)
Minns någon gång när jag skulle ge Martin hans badlakan när han hade duschat
Och jag höll fram den framför mig (hade inte duschat med honom, ville inte ha hans granskade blick på mig)
Inte för att skydda honom från min blick
Utanför att jag inte ville se
Tog ganska lång tid innan jag kände mig bekväm när den var framme i luften utan att den skulle anvädas till speciella ändamål
På senare tid kunde jag dock titta utan att bry mig något speciellt

Hur som helst, ska inte ge någon beskrivning av Martins apparat
Pointerar bara att jag aldrig har skrivit något om det innan
Och eftersom att det ändå är en ganska central del i mitt, de flesta tjejers liv
Känner jag att jag måste skriva något
Utan att egentligen vara äcklig
För man kan göra det så äckligt
Fast det egentligen inte alls är det

Min åsikt är hur som helst att jag gillar penisar
Inte på gamla gubbar
Eller på någon som jag inte vill se den på
Inte så att jag kikar inte på killtoaletten
(Gjorde jag och Anne i och för sig i fredags på KM, fnissade sönder mig själv trots att jag inte egentligen var speciellt berusad. själva grejer var så Sarahig och Anneig på nåt vis. Två relativt duktiga flickor som ger efter för sina "sämre" sidor)
Dem är kort sagt underbara på sitt egna lilla vis
Dem är lena
Lenare än någon annan del på deras kropp
Som att ta på en babyrumpa
Fast ännu lenare
Plus att den kan vara sådär hård
Stenhård
Blev alltid lika nöjd då
Som om jag fick det konstaterat för mig att jag var het
Att jag, trots att jag var osminkad och hade på mig myskläder, var ståndmaterial
(Vilket gör det ganska konstigt i min hjärna nu
Vem ska vara min mätare på hur ståndvänlig jag är?
Nu har jag ju ingen jag kan ta lite diskret, eller inte alls diskret, mellan benen
Att göra det ute är inte direkt min grej, tror jag inte)

Nu lämnade jag min håll punkt
Penisar är som sagt bra
Jag gillar dem
Men är det någon som har tittat på sin kille/sig själv i spegeln och tänk
"Herregud, det ser ut som om någon bara har limmat på den där grejen"
För egentligen passar den inte riktigt in
Det ser så... dit satt ut
Fast jag ska inte klaga
Saknar den redan
Misstolka inte på något spampigt vis
Är nog inte direkt tjejen som drar in någon random kille på en toalett
Har för höga tankar om mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0