Ser mig själv i spegeln och ler. Där är hon, nu känner jag igen henne. Tjena snygging.


Känns så fjortis, plus att spegeln är skitig som bara den, men kände att en spegelbild var ett måste bara för att markera i mitt huvud att nu ska du se snygg ut. Plus att jag ska vara snygg på kort. Vilket jag i och för sig brukar undvika eftersom att jag inte vill vara med x) Har dock börjat bättra mig.

Hon kan sitta vid datorn i timmar
Inte logga in på facebook
Eller msn
Ingenting
För hon vill inte bli kontaktad på datorn
Med fokuserade ögon förljer hon det skärmen visar henne
Produkter
Massor med produkter
Hon kan leta i timmar
För hon vill inte betala mer än vad som är absolut nödvändigt
Hon letar på utländska sidor
Fast skillnaden är så liten att hon tillslut nöjer sig med en halv billig svensk sida
Så tittar hon på sitt konto
Pengarna räcker, men sen är hon PANK
Det gillar hon inte och därför väntar hon
Tills lönen kommer
Samtidigt som hon börjar spana in någon skinnjacka
Och ett par snygga jeans

Hej världen jag är tillbaka
För nu vet jag att det spelar roll hur jag ser ut
Vad jag har på mig
Efter över ett år av dvala
Ska jag skaka liv i min slumrande singel som nu börjar vakna
Den här singeln är just nu i full färd med att slå ner partner tjejen i mig
Som har haft kommandot sen... tja förrförra året på hösten
Och min singel tjej är stark
Jag trodde hon skulle ha veknat lite under tiden hon sov
Men inte det
Hon är van att banka ner både det ena och det andra
Detta är självklart något jag är överförtjust av

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha okej, din mamma får inget veta ;)

2011-04-20 @ 20:36:55
URL: http://kaffehora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0