Kvinnliga gener

Sitter och funderar på mina kvinnliga gener
Dem gör sig påminda varje sekund jag andas

Exempel:


Eftersom att jag älskar att retas, måste jag prata om det
Så fort jag ser en butik (finns bara en i Kalmar så det blir inte så ofta)
För tycker killars reaktioner på filmer är så överdriva
Hittar de en tidning gör det mer eller mindre slut med sin tjej
För att hon kanske leta klänning till någon annan
Eller bara gillar att titta på klänningarna
För säg vad du vill, men klänningar är fina
Och dyra som bal- och brudklänningar är utsökta
  • Ser en bröllopsklänning
= Ser genast mig själv vid altaret
Inte med någon speciell kille
(Klart det är Martin, men inte så att jag vill gifta mig
Nu i alla fall
Missförstå inte älskling)
Med ett hår som får mig själv att förundras
För det är tämjt
(Visst det är inte lockigt
Det är rakt, och det förblir rakt
Vad man än förmår göra med det
Personligen har jag gett upp
Det får vara som det är)


  • Ser en tjej med snygg kavaj och urläckra skor
= Sån ska jag bli
Framgångsrik inom karriären
Fast samtidigt blir jag livrädd så fort jag bestämmer mig för att jag ska bli nåt
Vet inte om det är rädslan inför att misslyckas eller lyckas som är värst
Tänk om jag skulle lyckas
Herregud


Det är faktiskt ganska skönt att bara gå och titta vad dem har
Brukar gå genom stan när jag ska till jobbet om jag har tid
Bara titta in
För jag kan ju inte gå in och köpa något just då
  • Ser ett supergulligt klädesplagg i ett skyltfönster
= Jag skulle ha jättekul om jag hade den klänningen
Eller dem skorna
Och mina ben skulle bli jättelånga
Och jag skulle bli så mycket snyggare
Och längre
Och ja... allt blir bättre
Fast jag vet med mig att så inte är fallet

Fast samtidigt sitter jag och blir vansinnig på min dator
För att jag inte kan få ett spel att funka
Vet precis hur man använder u-torrent och Winrar
Läser forum om spel, och smink, och hårprodukter
Läser forum om allt utam mode skulle man kunna säga :P
Och vapen

Har väldigt starka åsikter
(Tror faktiskt att det är det mest kvinnliga som finns
Att man tycker MASSOR
Men gör nödvändigtvis inget åt det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0