Drömde hemska drömmar och vaknade med en fontän inmonterad i näsan

Drömde om pappas flickvän/fästmö Vi bråkade och jag sa precis vad jag tyckte till henne Sen gick jag ut på stan Pappa och hon bor inne i stan, så det var bara att gå ut genom dörren Jag skickade sms till Martin Bad honom hämta mig eller något sånt Han svarade inte Jag var säker på att han inte hade sett det Så jag gick till Konsum och skulle fylla på min mobil Men jag hade glömt min plånbok och hade bara en 20:a på mig Så jag gick ner i tunnelbanan Vart den kom ifrån vet jag inte Men där hittade jag torpappershållare Såna som det finns inne på toaletterna De satt där för att alla fyllon skulle kunna torka sig när de hade spytt Jag skämtar inte Jag tänkte det när jag såg dän i drömmen Då började jag gråta Som besatt Och så kom det en gubbe med stor mage Han var en aning läskig och jag ryggrade för honom Han frågade varför jag var så ledsen Då vaknade jag och hade blöta kinder Det sjuka är att det inte är första gången jag vaknar och gråter Jag är inte heller så ledsen när jag har vaknat Mer sur på pappas tjej Så var det denhär gången Sen märker jag att min näsa har startat sin fontän Det är en jobbig upplevelse Och ny sitter jag i soffa nere med Daniels ipad i knät och skiver på min blogg I bakgrunden hörs smallville Jag orkar inte tiggts Jag orkar inte bestämma mig för en till film Såg björnbröder 2 nyss Tycker ettan är mycket bättre Men den dög att titta på för en snorig liten flicka Hoppas på att det blir fint väder idag Ville sola Men vet att jag borde vistats ute med fullmunderingö av kläder Alltså inte sola För jag ville gärna sola hela kroppen så mycket som möjligt Så slipper man linjer Tycker inte om dem Därför är jag en sån somm kan sitta med BH på stranden De flesta bikini överdelar gör att man får linjer där man inte vill ha dem, som triangeln Jag gillar den verkligen, men linjerna De är inte vackra

Kommentarer
Postat av: Joanna

tycker om att vi vaknade och grät samma natt :P men gumman..... SVARA PÅ SMS!

2011-05-09 @ 19:34:57
URL: http://kaffehora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0